Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
December 17, 2010
Image Size
27.3 KB
Resolution
550×400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,804
Favourites
54 (who?)
Comments
35
Downloads
22
×
Finally...the idiot learns how to make a next button in flash...


but I didn't figure out how to make a previous button >.<
doH!

probably a similar method, but oh well....for now. XD
Add a Comment:
 
:iconaruhondoro:
Aruhondoro Featured By Owner Feb 13, 2011  Hobbyist Photographer
Awesome xD
Reply
:iconridiculeddrawings:
RidiculedDrawings Featured By Owner Feb 16, 2011  Hobbyist Digital Artist
thanks =3
Reply
:iconilikeamu:
ilikeamu Featured By Owner Jan 3, 2011
how do you do a next button
Reply
:iconcountash:
CountAsh Featured By Owner Dec 28, 2010
only geniuses spell 'genius' like 'genious'.
Reply
:iconridiculeddrawings:
RidiculedDrawings Featured By Owner Dec 29, 2010  Hobbyist Digital Artist
LOL.
Reply
:iconcountash:
CountAsh Featured By Owner Dec 29, 2010
indeed XD
Reply
:iconshock4th:
shock4th Featured By Owner Dec 23, 2010  Student General Artist
well atleast you know how to make a forward button....unlike me...i just make a button...plain old button. :iconblankplz:
Reply
:iconsuper-tuler:
super-tuler Featured By Owner Dec 20, 2010  Professional Digital Artist
LOL we can relate in terms of thinking forward.... and only forward. XD
Reply
:icondragonranger10:
Dragonranger10 Featured By Owner Dec 18, 2010
:rofl:
Reply
:iconshadowfrost1:
ShadowFrost1 Featured By Owner Dec 18, 2010
lol
Reply
:icondespisedandbeloved:
DespisedAndBeloved Featured By Owner Dec 18, 2010  Student Digital Artist
it is pretty much the similar method lol Good job though *thumbs up*
Reply
:iconmidnakoopa:
MidnaKoopa Featured By Owner Dec 18, 2010  Hobbyist General Artist
Hahah, nice.
Reply
:iconcrash-the-megaraptor:
Crash-the-Megaraptor Featured By Owner Dec 18, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Oh, Rebecca....you silly. XD
Reply
:iconarias-san13:
arias-san13 Featured By Owner Dec 17, 2010
Well hey, look at the bright side! Bright side--->:iconthemoreyouknowplz:
Reply
:iconmiddy567:
middy567 Featured By Owner Dec 17, 2010
lol that's hilarious!! ttyl!
Reply
:icondancinninjac:
dancinninjac Featured By Owner Dec 17, 2010
If memory serves (and they did change a lot since I worked in Flash) it should be the exact same code, but with a negative number instead of a positive one. If that made any sense to anyone.
Reply
:iconcoolguy1001:
Coolguy1001 Featured By Owner Dec 17, 2010
Lol fail!
Reply
:iconnintendo-fighter:
Nintendo-Fighter Featured By Owner Dec 17, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Hey, you're halfway there! I imagine it should be easy to figure out a "previous" button.
Reply
:iconvenomfuit:
Venomfuit Featured By Owner Dec 17, 2010
hehehe nice :P
Reply
:iconagent-eli:
Agent-Eli Featured By Owner Dec 17, 2010  Hobbyist General Artist
Its an endless cycle! XDDDD
Reply
:iconctahu:
Ctahu Featured By Owner Dec 17, 2010  Hobbyist General Artist
FAIL! XD
Reply
:iconblazingbarrager:
BlazingBarrager Featured By Owner Dec 17, 2010  Hobbyist Writer
...
....
.....
......ha. :la:
Reply
:iconseranatis:
Seranatis Featured By Owner Dec 17, 2010  Hobbyist General Artist
Now making a preloader button that shows it loading and stuff,
thats a bastard =_=
Reply
:iconseranatis:
Seranatis Featured By Owner Dec 17, 2010  Hobbyist General Artist
I think...to make a previous button, i think its the same action script, but instead its to direct to the previous frame/scene
i think o.o
Reply
:iconcaqwet:
CaQwet Featured By Owner Dec 17, 2010  Hobbyist General Artist
it should be the same thing except target last frame :]
Reply
:iconpparreira:
PParreira Featured By Owner Dec 17, 2010  Hobbyist Filmographer
I just got trapped in this Flash forever~
thanks Becca -.-;
Reply
:iconernestogp:
ErnestoGP Featured By Owner Dec 17, 2010  Hobbyist General Artist
LOL, at least you KNOW how to make a next button in flash.

I is still teh stoopit about da flash makin. XP
Reply
:icontheargoninja:
TheArgoNinja Featured By Owner Dec 17, 2010  Student Digital Artist
:rofl:
Reply
:iconsupermariofan224:
SuperMarioFan224 Featured By Owner Dec 17, 2010
*hides previous button behind back* *whistles innocently*
Reply
:iconve731:
ve731 Featured By Owner Dec 17, 2010
me: hey, you know, i kinda liked the previous image, i'm gonna watch it.... FFFFFFUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!'
haha, good job though, but what are you gonna do with the 'next' button as you call it?
Reply
:icontoonlinkfangirl:
toonlinkfangirl Featured By Owner Dec 17, 2010
We could just right click and it says previous page or sumthin so I don't think it will be a problem. ^^;
Reply
:icondiscordia-gwen:
Discordia-Gwen Featured By Owner Dec 17, 2010  Hobbyist Digital Artist
XD wow....
Reply
:iconblooperkoopa19:
BlooperKoopa19 Featured By Owner Dec 17, 2010
Why would anyone want to click a previous button for a Flash comic like this? :b
Reply
:iconridiculeddrawings:
RidiculedDrawings Featured By Owner Dec 17, 2010  Hobbyist Digital Artist
b/c the knowledge of knowing how is rewarding >w>
Reply
:iconblooperkoopa19:
BlooperKoopa19 Featured By Owner Dec 17, 2010
:iconthemoreyouknowplz:
Reply
Add a Comment: